MotoGP Aragon 2019: Q1 & Q2 με υπογραφή Marquez

Ετοιμόλεμη η SKY RACING TEAM VR46: Οι νέοι αναβάτες για το 2020
20 Σεπτεμβρίου 2019
Η street naked μοτοσικλέτα που έγινε αλουμινένιο γλυπτό – Newsbeast
22 Σεπτεμβρίου 2019

Η πρόβλεψη για βροχή για το πρωινό του Σαββάτου, έκανε όλους τους αναβάτες των MotoGP να κορυφώσουν τις προσπάθειές τους στα δύο ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής, μιας και από εκεί θα έπαιρναν το εισιτήριο για τα Q1 και τα Q2 αντίστοιχα. Πράγματι, οι προβλέψεις επιβεβαιώθηκαν και τα FP3 σήμερα το πρωί έγιναν σε ιδιαίτερες συνθήκες, με την πίστα μισοβρεγμένη, τον ήλιο να βγαίνει και ταυτόχρονα να πέφτουν ψιχάλες σε διάφορα σημεία της διαδρομής. Λογικό ήταν οι χρόνοι να είναι πολύ πάνω από τους χθεσινούς, ενώ υπήρχαν και ορισμένοι αναβάτες –όπως ο Marc Marquez- που δεν βγήκαν καθόλου στην πίστα, πέρα από το να δοκιμάσουν εκκινήσεις.

Από την διαδικασία των Q1 οι δύο αναβάτες που πήραν την πρόκριση για τα Q2 ήταν οι Morbidelli και Iannone, καθώς ένα από τα φαβορί, ο Alex Rins με τη Suzuki, πλήρωσε την επιλογή του σκληρού πίσω ελαστικού στην τελευταία του έξοδο. Έτσι η Aprilia είχε και τις δύο της μοτοσυκλέτες στα Q2 (αφού ο Aleix Espargaro είχε ήδη πάρει το εισιτήριο από χθες), ενώ ήταν και η πρώτη φορά που ο Iannone μπήκε στην διαδικασία των κατατακτήριων δοκιμών για την πρώτη δωδεκάδα τη φετινή χρονιά.

Με τον καιρό να είναι ηλιόλουστος και την πίστα σε εξαιρετική κατάσταση, οι Q2 ξεκίνησαν με τις καλύτερες προϋποθέσεις, με τον Marquez να είναι το αδιαφιλονίκητο φαβορί, μιας και την προηγούμενη μέρα ο ρυθμός του ήταν σε διαφορετικό… αστρικό χρόνο σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους αναβάτες.

Μοναδικός απών ο Pol Espargaro, ο οποίος είχε μια πτώση στις τέταρτες ελεύθερες δοκιμές με αποτέλεσμα να τραυματιστεί στον καρπό και να μείνει και εκτός του αγώνα.Οι χρόνοι έπεσαν κάτω από το 1:48 πολύ γρήγορα με τον Marquez να επιβεβαιώνει τις προβλέψεις, καθώς στα μισά της διαδικασίας είχε ήδη εφτά δέκατα του δευτερολέπτου από τον δεύτερο Fabio Quartararo και με μόλις άλλους τρεις αναβάτες να είναι στο ίδιο δευτερόλεπτο με τον ταχύτατο Ισπανό. Από εκεί και πίσω οι διαφορετικές ήταν χαοτικές… Αξίζει πάντως να σημειωθεί η απόδοση του Aleix Espargaro που βρέθηκε την δεδομένη στιγμή στην πέμπτη θέση, όπως και του Miller που έδειχνε πως θα είναι το ταχύτερο Ducati μέσα στην πίστα.

Στη δεύτερη έξοδο των αναβατών από τα πιτς, τα δεδομένα δεν έδειχναν να αλλάζουν ιδιαίτερα, με φωτεινές εξαιρέσεις τον Quartararo που ανέβηκε στην δεύτερη θέση και που θα μπορούσε να πάρει τον pole position αν δεν τον πρόδιδε η κατά πολύ χαμηλότερη τελική της μοτοσυκλέτας του, αλλά και τον Espargαρο που κατάφερε βνα διατηρηθεί πέμπτος, μια από τις καλύτερες επιδόσεις για την Aprilia.

Αποτελέσματα κατατακτήριων δοκιμών

1      Marc Marquez     Repsol Honda (RC213V)        1’47.009s

2      Fabio Quartararo Petronas Yamaha (YZR-M1)  +0.327s

3      Maverick Viñales Monster Yamaha (YZR-M1)   +0.463s

4      Jack Miller  Pramac Ducati (GP19)  +0.649s

5      Aleix Espargaro   Factory Aprilia Gresini (RS-GP)       +0.724s

6      Valentino Rossi    Monster Yamaha (YZR-M1)   +1.006s

7      Cal Crutchlow      LCR Honda (RC213V)   +1.313s

8      Franco Morbidelli Petronas Yamaha (YZR-M1)  +1.363s

9      Joan Mir     Suzuki Ecstar (GSX-RR)*      +1.449s

10     Andrea Dovizioso Ducati Team (GP19)     +1.599s

11     Andrea Iannone  Factory Aprilia Gresini (RS-GP)       +2.231s

12     Alex Rins    Suzuki Ecstar (GSX-RR)        1’48.449s

13     Takaaki Nakagami       LCR Honda (RC213V)   1’48.477s

14     Danilo Petrucci    Ducati Team (GP19)     1’48.682s

15     Francesco Bagnaia       Pramac Ducati (GP18)  1’48.748s

16     Miguel Oliveira    Red Bull KTM Tech3 (RC16)   1’48.827s

17     Tito Rabat  Reale Avintia Ducati (GP18)   1’48.916s

18     Mika Kallio  Red Bull KTM Factory (RC16) 1’49.085s

19     Jorge Lorenzo     Repsol Honda (RC213V)        1’49.282s

20     Hafizh Syahrin    Red Bull KTM Tech3 (RC16)   1’49.315s

21     Karel Abraham    Reale Avintia Ducati (GP18)   1’49.517s

22     Bradley Smith     Factory Aprilia Gresini (RS-GP)       1’49.756s

Αρθρογράφος: lmavr

Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.