Neco NC-N01. Το παιχνίδι στα 125cc σοβαρεύει

Ανανεωμένο Honda Forza 750 MY2023
23 Σεπτεμβρίου 2022
Η BMW R 18 – Τελικά εξάτμισης Akrapovic από τη BMW Motorrad
23 Σεπτεμβρίου 2022

Οι Κινέζοι μπαίνουν δυναμικά στο σχεδιασμό των μοτοσυκλετών τους, προσφέροντας πια δίτροχα που ο ιδιοκτήτης τους θέλει να βλέπουν οι άλλοι. Τα νέα σχέδια των κινέζικων μοτοσυκλετών δείχνουν ότι οι σχεδιαστές της Άπω Ανατολής έχουν καταλάβει πως η μοτοσυκλέτα εκτός από μεταφορικό μέσο είναι και ένα προϊόν που πρέπει να είναι ελκυστικό.

Μπορεί να είναι πιο φθηνές από τις αντίστοιχες γιαπωνέζικες ή ευρωπαϊκές προτάσεις, αλλά με σχήματα που μοιάζουν πατέντες δεν θα είχαν καμία τύχη σ’ αυτές τις αγορές. Παράδειγμα η Neco NC-N01 των 125cc με τη σύγχρονη εμφάνιση και τα αρκετά εντυπωσιακά τεχνικά χαρακτηριστικά που προσπαθεί να κοιτάξει στα μάτια την κατηγορία των μικρών κυβικών.

Με υγρόψυκτο κινητήρα DOHC, τετραβάλβιδο και fuel injected, πλαίσιο σωληνωτό από ατσάλι και αλουμίνιο, μονόμπρατσο πίσω ψαλίδι, ανάποδο πιρούνι εμπρός, δείχνει ότι οι Κινέζοι αρχίζουν να παίρνουν σοβαρά την κατηγορία των 125cc. Δεδομένης της πολύ χαμηλότερης τιμής από τις ανταγωνίστριες γιαπωνέζικες, η κούρσα των μικρών αποκτάει μεγάλο ενδιαφέρον. 
Ο κινητήρας των 124,2cc αποδίδει 14,8  ίππους για τη χαλιναγώγηση του οποίου υπάρχει από ένα δισκόφρενο σε κάθε τροχό, τα οποία λειτουργούν με σύστημα συνδυασμένης πέδησης, αντί για ABS. Τα όργανα ελέγχου είναι ηλεκτρονικής και όχι αναλογικής μορφής και όλα τα φωτιστικά σώματα είναι LED. 
Οι διαστάσεις της μικρής μοτοσυκλέτας είναι «χορταστικές» στο μάτι με μεταξόνιο 1365mm, ύψος σέλας 815mm, και 17 λίτρα ρεζερβουάρ. 
 
Αρθρογράφος: info@bikeit.gr (BikeIt.gr)
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese