Norton Motorcycles: Ευχαριστημένος δήλωσε ο Μπόρις Τζόνσον

GasGas ES 700 – Διαρροή φωτογραφιών
26 Απριλίου 2022
Ταξίδι – “Arabian Tour”: B’ ανταπόκριση
26 Απριλίου 2022

Οι Ινδοί προχωρούν σε επενδύσεις για τη Norton

«Πολύ ευχαριστημένος» δήλωσε ο πρωθυπουργός της Μεγάλης Βρετανίας από την επένδυση που έγινε στη Norton, ύψους 100 εκατομμυρίων λιρών, από πλευράς της ινδικής εταιρίας TVS, η οποία έχει αγοράσει το θρυλικό όνομα και σκοπεύει να το αναστήσει σε μεγάλο βαθμό.

Η πρόσφατη επίσκεψη του Βρετανού πρωθυπουργού Μπόρις Τζόνσον στην Ινδία συνέπεσε με ανακοίνωση της ινδικής TVS Motor Company, ιδιοκτήτριας της Norton Motorcycles, η οποία επενδύει 100 εκατομμύρια λίρες στην εταιρία που εδρεύει στο Solihull της Αγγλίας.

Έχοντας αποκτήσει την ιδιοκτησία της Norton από τον Απρίλιο του 2020, η TVS έχει δεσμευτεί για τη χρηματοδότηση των επόμενων βημάτων της στην αγορά, συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτροκίνησης, της τεχνολογίας αιχμής και της βιωσιμότητας.

Η επένδυση αναμένεται να δημιουργήσει άμεσα έως και 300 θέσεις εργασίας τα επόμενα τρία χρόνια, καθώς και 800 θέσεις εργασίας ακόμα, έμμεσα σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα.

Ο Robert Hentschal, διευθύνων σύμβουλος της Norton Motorcycles, περιγράφει την εταιρία ως «μια νεοσύστατη εταιρία με μεγάλη κληρονομιά», ενώ ένα από τα κύρια μελήματά της είναι η φροντίδα των υποστηρικτών της μάρκας, η βελτίωση της λειτουργικότητας, η εργασία σε ένα 10ετές πρόγραμμα παραγωγής, καθώς και η εξερεύνηση αναπτυσσόμενων αγορών.

Αντίστοιχα ο Μπόρις Τζόνσον ανέφερε σε δήλωσή του για τη Norton: «Το εμπόριο και οι επενδύσεις μεταξύ του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ινδίας δημιουργούν θέσεις εργασίας και βοηθούν και τις δύο χώρες. Είμαι πολύ χαρούμενος που η TVS Motor Company αποφάσισε να συμμετάσχει – μαζί με τις πολλές ινδικές εταιρίες που επενδύουν στο Ηνωμένο Βασίλειο – ενισχύοντας τον τομέα μέσων μετακίνησης του μέλλοντος και ωθώντας την οικονομική ανάπτυξη».

Norton Commando 961

Οι επενδύσεις των επόμενων ετών στη Norton έχουν στόχο να δημιουργήσουν νέα μοντέλα, ενώ τα υπάρχοντα αυτή τη στιγμή είναι το δικύλινδρο αερόψυκτο, κλασικό Commando 961 και το εξωτικό V4 SV.

Παράλληλα υπάρχουν σχέδια για τη δημιουργία νέων μοντέλων μεσαίων κυβισμών, ευρύτερης αποδοχής για τις τεράστιες αγορές της Ινδίας και της Ν. Α. Ασίας, όπου το όνομα της Norton είναι ακόμα πολύ δημοφιλές.

Να θυμίσουμε πως η Norton ιδρύθηκε το 1898 κατασκευάζοντας εξαρτήματα για μοτοσυκλέτες και το 1902 παρουσίασε την πρώτη της μοτοσυκλέτα – την Energette με κινητήρα άλλου κατασκευαστή.

Το 1908 έφτιαξε την πρώτη μοτοσυκλέτα με δικό της κινητήρα και έκτοτε αρχίζει μια μακρά ιστορία με μονοκύλινδρες και δικύλινδρες μοτοσυκλέτες.

Norton V4 SV

Στη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου περίπου 100.000 μοτοσυκλέτες κατασκευάστηκαν για στρατιωτικούς σκοπούς.

Μετά από μια πολυτάραχη ιστορία με επιτυχίες και αποτυχίες τις δεκαετίες του ’50 και του ’60, η Norton αγοράστηκε το 2008 από τον – όχι και ιδιαίτερα τίμιο επιχειρηματία, που “εξαφάνισε” εκατομμύρια λιρών – Stuart Garner και τελικά “έμεινε στο ράφι” τον Ιανουάριο του 2020.

Norton Energette 1902, η πρώτη μοτοσυκλέτα της Norton

Η Ινδική TVS που είναι η 6η μεγαλύτερη παραγωγός μοτοσυκλετών στον κόσμο, απέκτησε την ιστορική βρετανική φίρμα λίγους μήνες μετά και διατηρεί εργοστάσιο 25.000 τετραγωνικών στο Solihul στα West Midlands της Αγγλίας. Εκεί σκοπεύει να παράγει τις μοτοσυκλέτες του μέλλοντος, τουλάχιστον όσον αφορά τα premium μοντέλα. Τις μικρότερες μοτοσυκλέτες θα τις παράγει σε εργοστάσιο στην Ινδία.

Αρθρογράφος: superpapi
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese