Rally Dakar 2021 N8 Σκέλος: Άξια νίκη Cornejo! Εντός δεκάδας η Sherco!

Βάθρο για τον Rossi στο “Gulf 12 Hours”
11 Ιανουαρίου 2021
Kymco 2021: Όλα τα νέα μοντέλα!
11 Ιανουαρίου 2021

Οι αναβάτες της πρώτης γραμμής, όλοι ανεξαιρέτως, χαρακτηρίζουν το φετινό Dakar ως ένα από τα πιο γρήγορα των τελευταίων ετών φτάνοντας μάλιστα να τους θυμίζει έντονα αγώνα motocross ανάμεσα σε κάποια σημεία ελέγχου σε ορισμένες ειδικές. Περίμεναν πως ο Μαραθώνιος, όταν δηλαδή οι αναβάτες επισκευάζουν μόνοι τους τις μοτοσυκλέτες, θα τέντωνε περισσότερο το σπιράλ χρόνου μεταξύ τους, αλλά εχθές τερμάτισαν ασφυκτικά κοντά ο ένας στον άλλο.

Αυτό οδήγησε σήμερα σε ακόμη μεγαλύτερη πίεση για καλύτερο ρυθμό κι όσο αυτό συμβαίνει, τόσο θα πολλαπλασιάζεται το ρίσκο. Ο De Soultrait είχε σήμερα μία άσχημη πτώση, άλλη μία για την καριέρα του στο Dakar, κι εγκατέλειψε αερομεταφερόμενος στο νοσοκομείο έχοντας ευτυχώς τις αισθήσεις του. Πριν σημειώσει την πτώση, ο De Soultrait ήταν μπροστά με το γρήγορο κομβόι μέχρι που έχασε χρόνο από πρόβλημα στο ελαστικό το οποίο επιδιόρθωσε με “ζιπάκια” και συνέχισε γρήγορα για να καλύψει το κενό. Αργότερα θα σημείωνε την πτώση που θα τον έβγαζε από τον αγώνα. Ο ρυθμός και η ένταση του φετινού Dakar αυξάνουν το ρίσκο…

Το σκέλος ξεκίνησε με τον Brabec να φεύγει εμπρός και τον Price να είναι στο κατόπι του μέχρι που είχε πρόβλημα στο πίσω ελαστικό και το έφτιαξε πρόχειρα με “ζιπάκια” συγκρατώντας το σκίσιμο στην γόμα.

Ακριβώς όπως θα έκανε και ο De Soultrait αμέσως μετά δηλαδή, με την διαφορά πως το πρόβλημα στον Price ήταν στο πίσω ελαστικό. Δεν περίμενε ωστόσο να τερματήσει! Η ζημιά ήταν τέτοια που θεώρησε πως το ελαστικό θα διαλυθεί και το φετινό Dakar θα τελειώσει για εκείνον. Για αυτό και κράτησε, όπως λέει, έναν πιο συντηρητικό ρυθμό προσπαθώντας να το προστατέψει – κι όσο πάει.

Κι όμως στο πρώτο σημείο ελέγχου και ο Price είναι πρώτος γενικής κατάταξης με βάση τον χρόνο εκείνη την στιγμή! Ο Barreda έχει καλύψει το κενό και μαζί με τον Brabec, τον Benavides και τον De Soultrait κάνουν ένα γρήγορο γκρουπ με αποστάσεις δευτερολέπτων σε χρόνους. Ο Price θεωρεί δικαιολογημένα λοιπόν πως δεν θα καταφέρει να κρατηθεί κοντά τους έχοντας πρόβλημα στο ελαστικό από τόσο νωρίς. Κι όμως, 161 χιλιόμετρα και ο Price είναι πρώτος για δύο δευτερόλεπτα από τον Barreda! Μία απειροελάχιστη διαφορά που την φτάνει μέχρι το μισό λεπτό στην μέση της ειδικής.

Είναι πραγματικά απίστευτο που καταφέρνει να μείνει εμπρός, αντικαθιστώντας ζιπάκια στον ανεφοδιασμό καθώς διαλύονται το ένα μετά το άλλο, με το ελαστικό όμως και το mousse να κρατάνε λίγο ακόμη. Τόσο, όσο χρειαζόταν… Το άξιο της νίκης για τον Cornejo εξακολουθεί να ισχύει ωστόσο, παρά τον απίστευτο έλεγχο στην φθορά του ελαστικού που έκανε ο Price γιατί ο Cornejo έδειξε αρκετές φορές το σωστό πέρασμα και σήμερα, οδηγώντας αρκετά μπροστά μαζί με τον Brabec τραβώντας κι εκείνον. Στους ανεφοδιασμούς οι υπόλοιποι ροκάνιζαν το κενό του χρόνου κάνοντας επισκευές, εκείνος άνοιγε τον δρόμο μπροστά.

Στην δεκάδα σήμερα κατάφερε να μπει και η Hero, από την στιγμή που η Yamaha είχε σήμερα μία σημαντική απώλεια, ενώ στην γενική κατάταξη ανέβηκε στους πρώτους δέκα και η Sherco με τον εξαιρετικά έμπειρο Santolino!

Θέση

Αναβάτης

Μάρκα

Χρόνος

Διαφ.

1

JI. CORNEJO FLORIMO CHL

HONDA

03:08:40

0:00:00

2

T. PRICE AUS

KTM

03:09:45

0:01:05

3

R. BRABEC USA

HONDA

03:11:30

0:02:50

4

S. SUNDERLAND GBR

KTM

03:12:26

0:03:46

5

K. BENAVIDES ARG

HONDA

03:14:09

0:05:29

6

J. BARREDA BORT ESP

HONDA

03:14:27

0:05:47

7

D. SANDERS AUS

KTM

03:15:09

0:06:29

8

M. WALKNER AUT

KTM

03:15:12

0:06:32

9

S. HOWES USA

KTM

03:15:33

0:06:53

10

S. BÜHLER DEU

HERO

03:16:38

0:07:58

Πρώτοι 30 γενικής κατάταξης

1

JI. CORNEJO FLORIMO CHL

HONDA

32:00:11

0:00:00

2

T. PRICE AUS

KTM

32:01:17

0:01:06

3

S. SUNDERLAND GBR

KTM

32:06:08

0:05:57

4

K. BENAVIDES ARG

HONDA

32:13:09

0:12:58

5

J. BARREDA BORT ESP

HONDA

32:16:16

0:16:05

6

R. BRABEC USA

HONDA

32:17:53

0:17:42

7

S. HOWES USA

KTM

32:19:31

0:19:20

8

D. SANDERS AUS

KTM

32:22:51

0:22:40

9

L. SANTOLINO ESP

SHERCO FACTORY

32:27:10

0:26:59

10

P. QUINTANILLA CHL

HUSQVARNA

32:38:52

0:38:41

11

L. BENAVIDES ARG

HUSQVARNA

32:39:06

0:38:55

12

S. SVITKO SVK

KTM

32:47:53

0:47:42

13

R. BRANCH BWA

YAMAHA

32:50:26

0:50:15

14

A. VAN BEVEREN FRA

YAMAHA

32:50:41

0:50:30

15

M. MICHEK CZE

KTM

33:08:10

1:07:59

16

J. RODRIGUE SPRT

HERO

33:18:00

1:17:49

17

M. GIEMZA POL

HUSQVARNA

33:48:43

1:48:32

18

J. BETRIUE SP

KTM

33:55:32

1:55:21

19

S. BÜHLER DEU

HERO

34:06:29

2:06:18

20

T. SCHAREINA ESP

KTM

34:14:26

2:14:15

21

M. WALKNER AUT

KTM

34:24:22

2:24:11

22

J. PEDRERO GARCIA ESP

KTM

34:45:23

2:45:12

23

O. MENA ESP

KTM

35:19:46

3:19:35

24

L. SANZ ESP

GAS GAS

35:40:07

3:39:56

25

R. GONCALVES PRT

SHERCO FACTORY

36:01:01

4:00:50

26

M. ENGEL CZE

KTM

36:21:22

4:21:11

27

A. GELAZNINKAS LTU

KTM

36:38:05

4:37:54

28

M. GERINI ITA

HUSQVARNA

36:38:37

4:38:26

29

C. CHAPELIERE FRA

KTM

36:52:53

4:52:42

30

E. GYENES ROU

KTM

37:37:19

5:37:08

 

Αρθρογράφος: thanos

Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.
Click to access the login or register cheese