SYM Joyride 300 16”: Πρωτοπορεί στην κατηγορία

Α.ΜΟΤ.Ο.Ε. – Η “Βραδιά των Πρωταθλητών 2020-2021”
23 Ιουνίου 2022
CFMOTO 300GT-E – Ηλεκτρική και αστυνομική
23 Ιουνίου 2022

Ευέλικτο, βολικό… και σταθερό

Δυο από τα σημαντικότερα ζητούμενα πάνω στα σκούτερ είναι η ασφάλεια που προσφέρει ένας μεγάλης διαμέτρου μπροστινός τροχός, αλλά και η ευκολία χρήσης/δυνατότητα μεταφοράς μικροαντικειμένων, τσαντών, κ.λπ. Μέχρι σήμερα δεν υπήρχε 300άρι σκούτερ που να μπορεί να καλύπτει αυτούς τους τρεις τομείς. Το νέο SYM Joyride 300 16’’ με επίπεδο πάτωμα και 16άρη μπροστινό τροχό γυρίζει σελίδα.

Οι τέσσερις άξονες πάνω στους οποίους βασίζεται το ολοκαίνουργιο SYM Joyride 300 16’’ που είναι ευελιξία, ασφάλεια, άνεση και πρακτικότητα, διασφαλίζουν πως το σκούτερ της ταϊβανέζικης εταιρίας θα καλύψει ένα μεγάλο εύρος του αγοραστικού κοινού.

Η αύρα κομψότητας που αποπνέει το Joyride, οφείλεται τόσο στον σχεδιασμό, που καταφέρνει να συνδυάσει τις μαζεμένες διαστάσεις με την ευρυχωρία, διατηρώντας παράλληλα κι ένα σπορ προφίλ στην εμφάνισή του.

YSS Hybrid Shock

Τα εντυπωσιακά LED φώτα του είναι εντυπωσιακά, με τα φώτα ημέρας (DRL) να αποτελούνται από 28 LED που σχηματίζουν δύο συστοιχίες, οι οποίες σχηματίζουν μια άκρως επιθετική και δυναμική όψη.

Αντίστοιχα πίσω, το ιδιαίτερο σχήμα που δίνουν τα 18 LED δημιουργούν μία εικόνα που κάνει την “ουρά” του Joyride να μη μοιάζει με κανένα άλλο σκούτερ.

Εξίσου εντυπωσιακή σε εμφάνιση είναι και η LCD οθόνη των οργάνων, με μαύρο φόντο και ευανάγνωστες λευκές/πράσινες ενδείξεις, η οποία προβάλει όλες τις χρήσιμες πληροφορίες που χρειάζεται ο αναβάτης του, αποφεύγοντας τις αντανακλάσεις ακόμη και στο έντονο φως του ήλιου.

Spiliotis Fabri Push and Block

Στο στάνταρ τεχνολογικό εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται και το σύστημα keyless 2.0 δεύτερης γενιάς, με ιδιαίτερα εύχρηστη και απλοποιημένη διαδικασία εκκίνησης, το οποίο διαθέτει και λειτουργία έκτακτης ανάγκης για την εκκίνηση του κινητήρα, ακόμη και όταν η μπαταρία του πομπού βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα.

Ένα από τα δυνατά χαρτιά του Joyride 300 16’’ είναι και ο μεγάλος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα του, με χωρητικότητα πάνω από 35 λίτρα.

Οι δυνατότητες φόρτωσης όμως του Joyride δεν σταματούν εκεί, καθώς διαθέτει στο στάνταρ εξοπλισμό του σχάρα για την τοποθέτηση βαλίτσας, ενώ κάτω από το τιμόνι υπάρχει ξεχωριστή θήκη για το κινητό του αναβάτη με θύρα USB, που ανεβάζει ακόμη υψηλότερα τα επίπεδα πρακτικότητας του Joyride.

Πέρα όμως από την πρακτικότητα, σε αντίστοιχα υψηλό επίπεδο βρίσκεται η άνεση αλλά και η ποιότητα κύλισης που προσφέρει το Joyride 300 16’’.

Ο μπροστινός τροχός των 16 ιντσών εμπνέει ασφάλεια και σιγουριά, με τις αλουμινένιες ζάντες που διαθέτουν πέντε διπλά μπράτσα να συμβάλλουν τα μέγιστα στην συνολική, δυναμική, συμπεριφορά του σκούτερ.

Intramoto Main Down No Show

Το πακέτο των αναρτήσεων αποτελείται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και δύο ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση αμορτισέρ πίσω, με μεγάλες διαδρομές 115mm και 100mm αντίστοιχα, που μπορούν να αντιμετωπίσουν κάθε εμπόδιο ή κακής ποιότητας οδόστρωμα, χάρη στην προοδευτική τους λειτουργία και τη σταθερότητα στην απόδοση.

Η μεγάλη και άνετη μονοκόμματη σέλα δύο επιπέδων φτάνει τα 850mm μήκος και τα 440mm πλάτος, προσφέροντας άπλετο χώρο σε αναβάτη και συνεπιβάτη, με το εργονομικά σχεδιασμένο σχήμα της να τους διατηρεί άνετους και ξεκούραστους, ακόμη και μετά από πολύωρη παραμονή πάνω της.

Για την προστασία από τον αέρα φροντίζει μια μεγάλη και ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις ζελατίνα, που καλύπτει ένα μεγάλο εύρος σωματότυπων, με σχεδίαση που αποτρέπει τη δημιουργία φαινομένων υποπίεσης.

Το SYM Joyride 300 16’’ επενδύει αντίστοιχη προσοχή και στον τομέα της ασφάλειας, διαθέτοντας ένα δισκόφρενο μπροστά με δίσκο 260mm και τετραέμβολη δαγκάνα, ενώ πίσω υπάρχει ένας δίσκος 240mm και δαγκάνα δύο εμβόλων.

Το πακέτο συμπληρώνεται από το εξελιγμένο δικάναλο ABS της Continental, το οποίο φροντίζει για την ασφαλή και σωστή επιβράδυνση κάτω από όλες τις αντίξοες συνθήκες πρόσφυσης.

Ο μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας του αποδίδει 26 ίππους στις 8.000 στροφές και 26Nm ροπής στις 6.000 αντίστοιχα, με την κατανάλωση να φτάνει μόλις στα 3,6 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, προσφέροντας έτσι αυτονομία που ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα μικτής χρήσης.

Η τιμή του νέου Joyride 300 16’’ είναι στα €4.695 και είναι διαθέσιμο στο επίσημο δίκτυο συνεργατών της Γκοργκόλης Α.Ε.

Περισσότερες πληροφορίες: sym.gr

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Τετράχρονος
ΨΥΞΗ Υγρόψυκτο
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ: 1 / 4
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ EFI Continental
ΕΚΚΙΝΗΣΗ Μίζα
ΙΣΧΥΣ 26 ps /8000rpm
ΡΟΠΗ 26 Nm /6000rpm
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 3.6 L / 100 km
(WMTC3)
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 11.5 L
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) 2215 x 765 x
1400mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 765mm
ΒΑΡΟΣ
(ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)
186kg
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ Δίσκος 260mm
με 4πίστονη δαγκάνα
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ Δίσκος 240mm
με 2πίστονη δαγκάνα
ABS Δικάναλο CONTINENTAL
ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ –
ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Τηλεσκοπικό πιρούνι
115mm
ΟΠ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ –
ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Διπλή ρυθμιζόμενη
100mm
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 110/70-16 52S
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 140/70-14 68S
Αρθρογράφος: scooternet
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese