SYM MAXSYM 400 ABS/TCS 2021: Έρχεται στην αγορά σε λίγες μέρες

Νέα εποχιακή καμπάνια Suzuki service
10 Φεβρουαρίου 2021
Το Android Auto στο Honda Africa Twin!
10 Φεβρουαρίου 2021

Ριζική ανανέωση

Tέλος Φεβρουαρίου, στο τέλος του μήνα που διανύουμε, αναμένεται να καταφθάσει στην Ελλάδα ένα σκούτερ μεγάλου ενδιαφέροντος για την αγορά μας, γιατί όχι μόνο καλύπτει ένα σημαντικό κοινό που θέλει ένα σκούτερ και για την πόλη και για τα ταξίδια με ένα ή δύο άτομα, αλλά και γιατί έχει συμφέρουσα τιμή. Το SYM Maxsym 400 θα κοστίζει 6.295 ευρώ και ενισχύει περαιτέρω μια κατηγορία που γίνεται ολοένα και πιο πολυπληθής.  

Οι αλλαγές που πραγματοποίησε η ταϊβανέζικη εταιρία στο νέο SYM Maxsym 400, έχουν τέτοια έκταση, που δεν θα ήταν υπερβολή αν λέγαμε ότι το μόνο που το συνδέει με την παλιότερη έκδοση, είναι απλά το όνομα.

Κινητήρας, πλαίσιο και σχεδίαση είναι όλα νέα, ενώ έχει προστεθεί και πληθώρα high tech εξοπλισμού, με το αποτέλεσμα να είναι μια πολλά υποσχόμενη πρόταση στην κατηγορία των Maxi Scooter – Maxi GT.

Σχεδιαστικά το νέο SYM Maxsym 400, διακρίνεται για τις καθαρές και συγκρατημένες σχεδιαστικά γραμμές του και τις μεγάλες επιφάνειες που ορίζουν μια απλή, αλλά αρκούντως δυναμική και σύγχρονη εικόνα.


YSS Hybrid Shock

Το επανασχεδιασμένο πλαίσιο, προσφέρει βελτιωμένα χαρακτηριστικά ακαμψίας, ενώ κατανέμει τις μάζες όσο το δυνατόν πιο κοντά στο κέντρο βάρους, για ευκολία στην οδήγηση και ευελιξία.



Η μεγάλη σε εύρος και ψηλή ζελατίνα, η οποία ρυθμίζεται σε δύο θέσεις χωρίς την χρήση εργαλείων, υπόσχεται πολύ καλή κάλυψη.


Spiliotis Fabri Push and Block

Η σέλα, οι διαστάσεις της οποίας είναι αυτές που αρμόζουν σε ένα σκούτερ της κατηγορίας, έχει διακριτό σκαλοπάτι που διαχωρίζει τα τμήματα οδηγού και συνοδηγού, με τον πρώτο να έχει στην διάθεση του στήριγμα μέσης και τον δεύτερο μεγάλες χειρολαβές και αναδιπλούμενα μαρσπιέ για την στήριξη του.



Κάτω από τη σέλα, που ανοίγει σε γωνία 45 μοιρών, προσφέροντας ευκολότερη πρόσβαση, αποκαλύπτεται ένας μεγάλος φωτιζόμενος αποθηκευτικός χώρος, ικανός να φιλοξενήσει ένα full face και ένα ανοιχτού τύπου κράνος.

Πρόσθετος χώρος για μικροπράγματα προσφέρεται από τα δύο χρηστικά ντουλαπάκια, δεξιά και αριστερά, στην εσωτερική πλευρά της ποδιάς, όπου υπάρχoυν δύο παροχές φόρτισης (για κάθε ανάγκη), μια USB QC 3.0 και μία τύπου “αναπτήρα”, DC 12CV.

Στοιχεία που προσφέρουν επίσης πρακτικότητα, είναι το “χειρόφρενo” που εφαρμόζει αυτόματα με το άνοιγμα του σταντ, οι ρυθμιζόμενες μανέτες και οι αναδιπλούμενοι καθρέπτες.

Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από δύο αναλογικά “ρολόγια” (ταχύμετρο και στροφόμετρο), ενώ ανάμεσά τους βρίσκεται μια LCD οθόνη, στην οποία απεικονίζεται πληθώρα πληροφοριών.


MotoWay-Belray

Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας, όπου εκτός από ABS το Maxsym 400 διαθέτει TCS (Traction Control) και EBL (Εmergency Brake Light) που ενεργοποιεί τα αλάρμ αυτόματα, σε περίπτωση απότομης πέδησης.

Συνεχίζοντας με τον τεχνολογικό εξοπλισμό, το νέο Maxsym 400 διαθέτει Full LED φώτα, καθώς και keyless σύστημα ελέγχου του κεντρικού διακόπτη.

Ο κινητήρας δεν θα μπορούσε παρά να είναι και αυτός βελτιωμένος. Πρόκειται για ένα υγρόψυκτο μονοκύλινδρο σύνολο, χωρητικότητας 399 cc με την SYM να ανακοινώνει 33,5 ίππους στις 6.750 rpm και 4,0 kgm ροπής στις 5.250 rpm.

Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στη μείωση του βάρους του εκκεντροφόρου, στο σχεδιασμό της εξάτμισης και στο φίλτρο αέρος εξασφαλίζοντας δυναμική απόδοση του κινητήρα από τις χαμηλές στροφές και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, ικανοποιώντας παράλληλα τα αυστηρά όρια εκπομπής καυσαερίων Euro 5.

Tα φρένα αποτελούνται από δύο κυματιστούς δίσκους διαμέτρου 275 mm με τετραπίστονες και ακτινικής έδρασης δαγκάνες μπροστά και από μονό, επίσης κυματιστό δίσκο, και πάλι διαμέτρου 275 mm, πίσω, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι οι σωληνώσεις του συστήματος της πέδησης είναι υψηλής πίεσης, προσφέροντας καλύτερη αίσθηση, αμεσότητα και αντοχή.

Στον τομέα των αναρτήσεων, μπροστά συναντάμε συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 41 mm και διαδρομή 120 mm, ενώ πίσω, βρίσκονται δύο ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου (5 θέσεις) αμορτισέρ, με διαδρομή 108 mm.

Το Maxsym 400 πατάει σε τροχούς ελαφρού κράματα αλουμινίού με διάμετρο 15 και 14 ιντσών, μπροστά και πίσω αντιστοίχως, οι οποίοι φέρουν ελαστικά διαστάσεων 120/70-15 και 160/60-14.

Η τιμή διάθεσης του μοντέλου στην Ελλάδα, έχει ανακοινωθεί στα 6.295 ευρώ, με τους υποψήφιους αγοραστές να έχουν την επιλογή για τρία χρώματα; γκρι, σκούρο ματ γκρί και μπρονζέ.
Περισσότερες πληροφορίες: www.sym.gr

Αρθρογράφος: scooternet

Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.
Click to access the login or register cheese