SYM MAXSYM TL508: Η τιμή του νέου σπορ GT

To SG 411 είναι ένα Royal Enfield Himalayan flat-tracker!
6 Απρίλιος 2021
Η Yamaha δημιούργησε ένα θεματικό πάρκο περιπέτειας στη Σαρδηνία
6 Απρίλιος 2021

Περισσότερο Max στο Maxsym

Το πρώτο σκούτερ της SYM, το Maxsym TL500, με σπορ στήσιμο και δύο κυλίνδρους προκάλεσε αίσθηση στην ελληνική αγορά και όχι μόνο, με την προσιτή τιμή του να οδηγεί σε πολύ καλές πωλήσεις το 2020. Η ανανεωμένη και μεγαλύτερου κυβισμού έκδοση του 2021 αναλαμβάνει πλέον να συνεχίσει αυτή την επιτυχημένη πορεία.

Για το 2020, μια δύσκολη χρονιά για την ελληνική αγορά, το SYM το Maxsym TL κατάφερε να αναρριχηθεί στην 17η θέση του ετήσιου πίνακα των ταξινομήσεων, με 437 μονάδες. Ήταν μια πολύ καλή επίδοση, που το ανέδειξε πρώτο στις κατηγορίας GT Sport, δικύλινδρων σκούτερ, αλλά και γενικότερα των σκούτερ άνω των 400 cc.

Σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξε βέβαια και η τιμή διάθεσης του μοντέλου στην ελληνική αγορά, με τη αντιπρόσωπο της SYM στην Ελλάδα, Γκοργκόλης ΑΕ, να καταφέρνει τη χαμηλότερη τιμολόγηση του μοντέλου στην Ευρώπη!

Τα 6.995 ευρώ για δικύλινδρο σκούτερ αυτή της κατηγορίας ήταν –αντικειμενικά- πολύ λίγα. Μπορεί η πρώτη έκδοση του Maxsym TL να μην τοποθετούταν στην αγορά ως άμεσος ανταγωνιστής των Kymco AK550 και Yamaha TMAX 560, ωστόσο με βάση την οδηγική του συμπεριφορά και την κατασκευαστική φιλοσοφία που αποκτούσε κανείς έναντι αυτού του αντιτίμου, ο χαρακτηρισμός “value for money” ερχόταν αβίαστα και αυτό είναι κάτι που εκτιμήθηκε από πολλούς αναβάτες, όπως αποδεικνύουν οι πωλήσεις. Το νεό MAXSYM TL508, με τον μεγαλύτερο κατά 43cc κινητήρα (508 από 465cc ) αποδίδει 45,5 ίππους στις 6.750 rpm και 5,0 kg–m ροπής στις 5.250 rpm. Συγκριτικά με το προηγούμενο Maxsym το TL500, η ισχύς έχει αυξηθεί κατά 4,8 ίππους από τους 40,7 που κορυφώνονταν επίσης στις 6.750 rpm, ενώ η ροπή, εκτός από μια αύξηση της τάξεως των 0,7 kgm, αποδίδεται και 1,000 rpm χαμηλότερα, σε σχέση με τα 4,3 kgm / 6.250 rpm.


YSS Hybrid Shock

Ο κινητήρας του TL508, παρά τον διαφορετικό κυβισμό και τη διάμετρο των εμβόλων, είναι κατά βάση ο ίδιος με αυτόν της πρώτης έκδοσης: δικύλινδρος σε σειρά, με τους κυλίνδρους σε επικλινή, σχεδόν οριζόντια διάταξη κατά τον διαμήκη άξονα, με διαστήματα ανάφλεξης 360 μοιρών.



Ένα νέο στοιχείο στο SYM Maxsym TL508, είναι η προσθήκη keyless συστήματος, αντί του κλασικού κεντρικού διακόπτη και τη χρήση κλειδιού, που διέθετε η προηγούμενη έκδοση. To keyless σύστημα λειτουργεί βάσει της εγγύτητας του σχετικού μπρελόκ, με το σκούτερ.


Spiliotis Fabri Push and Block

Όταν ο αναβάτης πλησιάσει σε κοντινή απόσταση, ακόμα και αν έχει το μπρελόκ στην τσέπη του, ο κεντρικός διακόπτης ελευθερώνεται και ο αναβάτης μπορεί να ξεκλειδώσει το σκούτερ, χωρίς την χρήση κλειδιού. Δεν πρόκειται για τεχνολογική πρωτοπορία, αλλά σίγουρα είναι πολύ πρακτικό και αποτελεί μια καλοδεχούμενη προσθήκη στο νέο Maxsym TL508.

Ο μεγαλύτερος και ισχυρότερος κινητήρας, η προσαρμογή στις Euro 5 προδιαγραφές και η ενσωμάτωση keyless συστήματος, αποτελούν και τα νέα στοιχεία του SYM Maxsym TL508, χωρίς να αλλάζει σχεδιαστικά, δομικά ή «περιφερειακά» κάτι άλλο.

Διαβάστε επίσης: Πλήρης παρουσίαση του SYM Maxsym TL508 2021

Ο εξοπλισμός του παραμένει λιτός, αν τον συγκρίνει κανείς με τα πολύ ακριβότερα δικύλινδρα σκούτερ, ωστόσο για τα δεδομένα της τιμής του, μάλλον μια χαρά είναι: δικάναλο ABS της Continental, TFT έγχρωμη κεντρική οθόνη 4.5 ιντσών με δυνατότητα προβολής διαφορετικών πληροφοριών, LCD συμπληρωματική οθόνη, αποθηκευτικός χώρος 37 λίτρων κάτω από την σέλα (χωρά ένα Full Face και ένα Jet κράνος), δύο ντουλαπάκια στην εσωτερική πλευρά της ποδιάς, χειρόφρενο που ενεργοποιείται με το άνοιγμα του πλάγιου stand, ρυθμιζόμενες μανέτες, LED προβολείς και πίσω φανάρι, καθώς και ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις ζελατίνα, μια διαδικασία που απαιτεί όμως τη χρήση εργαλείων.

Το πιο ουσιώδες όμως, είναι ότι δεν γίνεται καμία παραχώρηση στο “στήσιμο” του Maxsym TL508, που συνεχίζει την φιλοσοφία του προκατόχου του, χωρίς καμία αλλαγή.


MotoWay-Belray

Το πλαίσιο του Maxsym TL508, είναι κατασκευασμένο από ατσάλινους σωλήνες, δημιουργώντας μια στιβαρή δομή χωροδικτυώματος ως συνδετικό κρίκο του μπροστινού με το κινητήρα, ο οποίος κινητήρας με την σειρά του, χρησιμοποιείται έξυπνα ως φέρων τμήμα για την ανάπτυξη του υποπλαισίου αλλά και την άρθρωση του ψαλιδιού.

Στην αριστερή πλευρά του ψαλιδιού, συναντάμε ένα μονό αμορτισέρ με έκκεντρη αλλά σταθερή έδραση του κάτω μέρους, ενώ στην κορυφή του, έχει τοποθετηθεί ένα σύστημα άρθρωσης, που προσδίδει την γραμμικότητα των μοχλικών συστημάτων, από τον κόσμο των μοτοσυκλετών.

Μπροστά την ανάρτηση αναλαμβάνει ανεστραμμένο πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 41 mm, το οποίο συνδέεται με τον λαιμό του πλαισίου μέσω ζεύγους τιμονόπλακων (όπως ισχύει στις μοτοσυκλέτες).

Στον τομέα των φρένων, υπάρχουν τρεις κυματιστοί δίσκοι, όλοι διαμέτρου 275 mm. Το μπροστινό ζεύγος, συνεργάζεται με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες, ενώ ο πίσω δίσκος, με μονοπίστονη δαγκάνα.

Δύο είναι οι χρωματικοί συνδυασμοί στους οποίους κυκλοφορεί το 508: Μαύρο Ματ και Γκρι.
Η τιμή του νέου SYM Maxsym TL508 ανέρχεται πλέον στα 7.895 ευρώ, αναμενόμενα αυξημένη σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση, παραμένει όμως χαμηλή σε σχέση με την τιμολόγηση σε άλλες χώρες της Ευρώπης, όπως για παράδειγμα στη γειτονική Ιταλία, όπου το μοντέλο κοστίζει 8.499 ευρώ.

Περισσότερες πληροφορίες: ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. Αθήνα : Θησέως 309, τηλ. 210 9403880, Υπόλοιπη Ελλάδα : τηλ. 24310 56101, www.sym.gr

Αρθρογράφος: scooternet

Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.
Click to access the login or register cheese