SYM MMBCU – Νέο αδελφάκι του DRG160

Red Bull MotoGP Rookies Cup 2023 Golden Bib – Ψηφοφορία που περιλαμβάνει και δυο Έλληνες αναβάτες
1 Σεπτεμβρίου 2022
BRP: Κυβερνοεπίθεση σταμάτησε την παραγωγή για μια εβδομάδα
1 Σεπτεμβρίου 2022




H SYM παρουσίασε στην Ταϊβάν ένα νέο σκούτερ με τον ίδιο κινητήρα με το DRG160, ασυνήθιστο όνομα και σύγχρονη σχεδίαση.

Η εξήγηση της SYM για την ονομασία του νέου της σκούτερ εξηγεί πως αυτό αποτελείται από τρία μέρη. Το πρώτο (ΜΜΒ) είναι μια ευθεία αναφορά στο φίδι Μάμπα – που περιγράφεται ως το ταχύτερο φίδι στον κόσμο – ενώ το C σημαίνει Crossover και το U προκύπτει από το αρχικό της λέξης Unique (μοναδικό).

Πίσω από την φανταχτερά περίπλοκη ονομασία, το MMBCU είναι ένα σκούτερ που κινείται από τον ίδιο υγρόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα του DRG160, με χωρητικότητα 158 cc και μέγιστη απόδοση 15 hp για 136 υγρά κιλά.

sym mmbcu 02

Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (traction control), καθώς και ABS της Bosch, LED φώτα και φλας παντού, καθώς και LCD οθόνη στα όργανα. Στα προσόντα του συγκαταλέγεται ένα σύστημα που η SYM ονομάζει ZRSG (Zero Resistance Starter & Generator) και περιλαμβάνει λειτουργία start&stop που σβήνει τον κινητήρα μετά από μερικά δευτερόλεπτα στο ρελαντί, καθώς και μια γεννήτρια που λειτουργεί ως μίζα για να εκκινεί τον κινητήρα ακαριαία και χωρίς ιδιαίτερη επιβάρυνση στη μπαταρία – ανάλογη με την ACG που χρησιμοποιεί σε σκούτερ της Honda.

Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα μετρά 28 λίτρα χωρητικότητας, δέχεται ένα full-face κράνος και αφήνει αρκετό χώρο για ένα ανοικτό (jet) κράνος ή άλλα μικροπράγματα όπως γάντια, αδιάβροχα, πορτοφόλια κλπ.

sym mmbcu 05

Ένα σημείο που κάνει το MMBCU να ξεχωρίζει στην αγορά είναι τα πλαστικά του κουστούμια, τα οποία κατασκευάζονται με επιφάνεια που θυμίζει φολίδες φιδιού και έχουν αρκετές στρώσεις χρώματος με στόχο να δείχνουν διαφορετικές αποχρώσεις καθώς αλλάζει η γωνία του φωτός που πέφτει πάνω τους.

Όσον αφορά στον χαρακτηρισμό Crossover, αυτό μένει να αποδειχθεί καθώς εκ πρώτης όψεως το MMBCU φαίνεται αρκούντως ασφάλτινο, με 13άρηδες τροχούς και λάστιχα δρόμου, ενώ οι διαδρομές των αναρτήσεων δεν είναι γνωστές, μα ούτε και δείχνουν ψηλότερες για πιο χωμάτινο προσανατολισμό.

sym mmbcu 16

Προς το παρόν δεν είναι γνωστό αν το MMBCU προορίζεται και για τις ευρωπαϊκές αγορές, πάντως με δεδομένο πως ο κινητήρας του βρίσκεται ήδη σε μοντέλο Euro 5 που πωλείται κανονικά και στα μέρη μας (DRG160), ο δρόμος είναι ανοικτός.

Ιστοσελίδα SYM MMBCU (Ταϊβάν)

Αρθρογράφος: info@bikeit.gr (Σπύρος Τσαντήλας)
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese