Test Royal Enfield Hunter 350 (2023) – Αποστολή στη Γαλλία 

Άλεξ Παπαγεωργίου: Πρωταθλητής Βαλκανίων στα 47!
31 Οκτωβρίου 2022
SYM SCOOTERS – ΠΑΕ ΑΕΚ: Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ
31 Οκτωβρίου 2022





Μετά το κλασικό κατ΄ όνομα και εμφάνιση Classic 350 και το cruiser Meteor 350, η Royal Enfield ανοίγει κι άλλο την γκάμα της με το Hunter350, το οποίο είναι πιο σπορ προσανατολισμού και έχει κωδική ονομασία HNTR350. 
 Η βασική πλατφόρμα που είναι κοινή για όλα τα μοντέλα και έχει  σχήμα  που οι αγορές θεωρούν επιθυμητό. Το μονοκύλινδρο μοτέρ, καθώς και όλα τα παραφερνάλιά του είναι βαμμένα μαύρο χρώμα. Στο πίσω μέρος της η μοτοσυκλέτα θυμίζει αρκετά το Meteor 350. H ποιότητα κατασκευής της Hunter 350 τόσο από μακριά, όσο και από κοντά δείχνει σε πολύ καλά επίπεδα, η βαφή είναι άψογη, δεν περισσεύουν καλώδια και η ραφτή σέλα δείχνει πολύ ανθεκτική. Είναι μελετημένο θα μπορούσε να πει κανείς στη λεπτομέρειά του.
DSC_0007.FLORIAN-MEURET-ET-RODOLPHE-HERPET.jpg
Οι τροχοί είναι χυτοί, διαθέτει θύρα USB. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών εμπρός πίσω και η σέλα βρίσκεται στα προσιτά 790mm από το έδαφος. Επίσης είναι συμβατή με το Tripper TBT navigation της Royal Enfield. Η πρωινή κίνηση στην γαλλική πόλη Ντιζόν δεν είναι λίγη, αλλά το Hunter 350 μπορεί να την κυνηγήσει και να την αφήσει πίσω του με ευκολία. Ο ήχος από την εξάτμιση είναι πιο βαθύς από όσο θα περίμενε κάποιος από μοτοσυκλέτα τέτοιου κυβισμού. Ο συμπλέκτης είναι μαλακός και η ροπή αρκετή για το μποτιλιάρισμα της πόλης.  
DSC_0040.FLORIAN-MEURET-ET-RODOLPHE-HERPET.jpg
Ο κινητήρας είναι 349cc αποδίδει 20,2 ίππους στις 6.100σ.α.λ. και η ροπή του είναι 27Nm στις 4.000σ.α.λ.  Το καλύτερο σημείο λειτουργίας του κινητήρα είναι μεταξύ 3.500σ.α.λ. και 6.000σ.α.λ. γι’ αυτό και η Royal Enfield μας «ξενάγησε» στην κίνηση της πόλης και στους γύρω αμπελώνες, αφού η μοτοσυκλέτα είναι απόλαυση σε ρυθμούς χαλαρής βόλτας.  Η Royal Enfield Hunter Ζυγίζει 195 κιλά και έχει ένα δισκόφρενο εμπρός και ένα πίσω με δικάναλο ABS που είναι ικανοποιητικά για το βάρος και τις επιδόσεις της μοτοσυκλέτας.
DSC_0077-Modifier-Modifier.FLORIAN-MEURET-ET-RODOLPHE-HERPET.jpg
Ίσως να είναι πιο σπορ στην εμφάνιση από ότι στις επιδόσεις, αλλά είναι ότι πρέπει για νέους αναβάτες με όμορφη εμφάνιση και εξίσου όμορφο ήχο. Είναι επίσης κατάλληλη και για πιο έμπειρους αναβάτες ως δεύτερη «χαλαρή» μοτοσυκλέτα και η τιμή της είναι €4.499.
 
Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κατασκευαστής / Μοντέλο

Royal Efield Hunter 350

Τιμή

€4.499

   

Κινητήρας

 

Τύπος

4Τ, 1Κ

Κυβισμός (cc)

349

Διάμετρος x Διαδρομή (mm x mm)

72 x 85,8 mm

Συμπίεση 

9,5:1

Τροφοδοσία 

Ηλεκτρονικός ψεκασμός

Εκκίνηση 

Μίζα

   

Μετάδοση

Κιβώτιο 5 σχέσεων, αλυσίδα

   

Πλαίσιο

 

Τύπος  

Ατσάλινο

Ίχνος (mm)

150

Μεταξόνιο (mm)

1,370

Ύψος σέλας (mm)

790

Μήκος (mm)

2,055

Πλάτος (mm)

800

Ύψος (mm)

1,055

Απόσταση εδάφους (mm)

150

Βάρος (kg)  

195

Ρεζερβουάρ (lt) 

13

   

Αναρτήσεις

 

Μπροστά

Τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm με διαδρομή 130mm

Πίσω 

Διπλά αμορτισέρ με  6  θέσεις ρύθμισης και διαδρομή 90mm

   

Ελαστικά

CEAT

Μπροστά

110/70-17 

Πίσω 

140/70-17

   

Φρένα

 

Μπροστά

Μονός δίσκος ABS 300mm

Φρένα

Μονός δίσκος ABS 270mm

   

Επιδόσεις

 

Ισχύς εργοστασίου (hp/rpm) 

20.4 @ 6100 rpm

Ροπή εργοστασίου (kg.m/rpm)

27 Nm @ 4000 rpm

 
 
Αρθρογράφος: info@bikeit.gr (BikeIt.gr)
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese