Triumph TE-1: Το ηλεκτρικό “τέρας” παρουσιάζεται επίσημα τον Ιούλιο

Ανανεώνεται χρωματικά η γκάμα των Triumph το 2023
1 Ιουνίου 2022
Aγγλία-Γαλλία: Δοκιμάζονται “κάμερες θορύβου” – SCOOTERNET
1 Ιουνίου 2022

Μπήκε στην τελική φάση: παρουσίαση στις 12 Ιουλίου

Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Triumph ολοκλήρωσε την τέταρτη και τελευταία φάση της εξέλιξής της, αυτής των δοκιμών στο δρόμο και είναι πλέον έτοιμη να κάνει το ντεμπούτο της. Με τυπική εμφάνιση Triumph και ιπποδύναμη μερικών εκατοντάδων ίππων!

Η 12η Ιουλίου είναι η ημέρα κατά την οποία η Triumph συναντά όλους τους φίλους της βρετανικής εταιρίας και της ηλεκτροκίνησης, για την αποκάλυψη της νέας πρωτότυπης ηλεκτρικής TE-1 που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Williams Advanced Engineering, την Integral Powertrain Ltd και την WMG στο Πανεπιστήμιο του Warwick.

Η μοτοσυκλέτα ολοκλήρωσε την τελευταία φάση του project και είναι πλέον έτοιμη να κάνει την επίσημη παρουσίασή της στο κοινό.

Η Triumph, με την ευκαιρία της παρουσίασης της TE-1, θα αποκαλύψει οτιδήποτε σχετίζεται με την αισθητική της μοτοσυκλέτας, με φωτογραφικά πλάνα και περιγραφικά βίντεο, και κυρίως θα αποκαλύψει όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες σχετικά με τις επιδόσεις, την αυτονομία, τους χρόνους φόρτισης κ.ο.κ.

Αυτό που γνωρίζουμε, στο μεταξύ, είναι ότι το TE-1 είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ της Triumph και ορισμένων σημαντικών παραγόντων στον τομέα της ηλεκτρικής μετακίνησης στη Μεγάλη Βρετανία και ότι χρηματοδοτείται από το Office for Low Emission Vehicles (OLEV), μια κυβερνητική υπηρεσία που στοχεύει στην ανάπτυξη καινοτόμων τεχνολογιών στον τομέα των οχημάτων χαμηλών εκπομπών ρύπων.

Ο βασικός σκοπός της δημιουργίας της TE-1 είναι στην πράξη να διευκολύνει την καινοτομία και να δώσει τη μέγιστη ώθηση στα μελλοντικά αντίστοιχα μοντέλα της Triumph.

Τι γνωρίζουμε ήδη για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της TE-1;

Συγκεκριμένα ξέρουμε πως η Triumph συνέβαλε στο πρωτότυπο με τη δημιουργία του πλαισίου των ηλεκτρονικών, τις ζάντες και το κιβώτιο ταχυτήτων (τελική μετάδοση με ιμάντα), φροντίζοντας επίσης για το ταίριασμα των αναρτήσεων Öhlins και των φρένων της Brembo.

Η Williams Advanced Engineering (WAE) έχει επιμεληθεί την εξελιγμένη μπαταρία, την ψύξη, τη μονάδα ελέγχου και τις υποδοχές φόρτισης. Η Integral Powertrain δημιούργησε ειδικά έναν κινητήρα τελευταίας τεχνολογίας. Φημολογείται πως η ιπποδύναμή του μπορεί να ξεπερνάει ακόμα και τους 650 ίππους!

Η Warwick Manufacturing Group (WMG) του Πανεπιστημίου του Warwick αντίστοιχα φρόντισε για όλες τις τελικές προσομοιώσεις, ώστε να επαληθεύσει τα αναμενόμενα επίπεδα απόδοσης και αξιοπιστίας.

Αρθρογράφος: superpapi
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese