V-Strom 1050DE – Η νέα απόλυτη adventure μοτοσυκλέτα της Suzuki

Suzuki V-Strom 1050/1050DE ΜΥ23 – Ηλεκτρονική αναβάθμιση, χωμάτινος προορισμός
5 Σεπτεμβρίου 2022
Yamaha SR500 του 1981 «κούτα» προς πώληση
6 Σεπτεμβρίου 2022

Επιμέλεια: Μπάμπης Κελάφης

Η Suzuki παρουσίασε μια νέα έκδοση της V-Strom 1050 την DE, που αντικαθιστά την XT ως την απόλυτη adventure μοτοσυκλέτα στη γκάμα της Suzuki.

Η DE είναι μια έκδοση της  V-Strom 1050 με χωμάτινο προσανατολισμό, για το 2023 ο adventure χαρακτήρας της ενισχύεται με το εμπρός τροχό 21″, μακρύτερο ψαλίδι και νέο “Close-ratio” κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά και με αρκετές μικρές, άλλα σημαντικές, προσθήκες όπως η νέα επιλογή Gravel του traction control και η δυνατότητα απενεργοποίησης του ABS στον πίσω τροχό.  

Η πιο εμφανής αλλαγή για τη νέα V-Strom 1050 DE, σε σχέση με την προηγούμενη, είναι ο εμπρός τροχός διαμέτρου 21 ιντσών που βοηθάει στον καλύτερο έλεγχο στην εκτός δρόμου οδήγηση. Οι τροχοί της DE είναι με ακτίνες και φοράνε ελαστικά  Dunlop TRAILMAX MIXTOUR με σχετικά πιο χωμάτινο προσανατολισμό. Η στάνταρ V-Strom 1050 συνεχίζει με χυτές ζάντες 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω και ελαστικά Bridgestone Battlax Adventure A41.

Η πλήρως ρυθμιζόμενη μπροστινή ανάρτηση της V-Strom 1050DE σε συνδυασμό με τον μεγαλύτερο τροχό ανεβάζει επίσης την απόσταση από το έδαφος στα 190mm και χάρη στο νέο ψαλίδι αλουμινίου το μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο κατά 40 χιλ.

Βελτιώσεις έχει δεχθεί και το πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων με την V-Strom 1050DE να έχει μια νέα πρόσθετη επιλογή, στα διαθέσιμα modes, του traction control. Η νέα επιλογή «G» (gravel) είναι ειδικά σχεδιασμένη για οδήγηση σε δρόμους με χαλίκι. Η απόδοση ισχύος στην συγκεκριμένη επιλογή δεν πέφτει πάρα μόνο όταν ο πίσω τροχός τείνει να χάσει κάθε επίπεδο πρόσφυσης. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την μικρότερη παρέμβαση από το σύστημα με στόχο να έχει ο αναβάτης διαθέσιμη όλη την ισχύ όταν τη χρειάζεται. Μια πρόσθετη λειτουργία  που έχει το ABS της νέας V-Strom 1050DE είναι η δυνατότητα απενεργοποίησης του ABS στον πίσω τροχό για καλύτερο έλεγχο της πλαγιολίσθησης στην οδήγηση εκτός δρόμου.

Ο κινητήρας, πέρα από τις νέες βαλβίδες εξαγωγής για μεγαλύτερη αντοχή,  δεν έχει αλλαγές. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει νέες σχέσεις για την 1η  και την 6η που μειώνουν τα κενά στις αλλαγές.

Ειδικά η έκδοση DE είναι εξοπλισμένη και με μια νέα αλυσίδα μετάδοσης αυξημένης αντοχής, με πείρους μεγαλύτερης διαμέτρου, καθώς και νέο επιλογέα αλλαγής ταχυτήτων που ταιριάζει καλύτερα στην οδήγηση εκτός δρόμου.

Για το 2023 και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν νέα έγχρωμη οθόνη TFT, quicκshifter (με διπλή λειτουργία)  και πακέτων ηλεκτρονικών βοηθημάτων που περιλαμβάνει: 

  • Μονάδα IMU έξι αξόνων
  • ABS με αισθητήρα κλίσης και δύο modes ευαισθησίας 
  • Slope-dependent control 
  • Load-dependent control 
  • Hill hold 
  • Συνδυασμένα φρένα
  • Cruise control 
  • Τρία power modes 
  • Τρεις επιλογές ρυθμίσεων traction control 

H έκδοση DΕ διαθέτει τον παρακάτω πρόσθετο εξοπλισμό: 

  • Εμπρός τροχό 21-ιντσών με ελαστικά Dunlop TRAILMAX MIXTOUR (tube type μπροστά) 
  • Αυξημένη διαδρομή αναρτήσεων και ύψος από το έδαφος.
  • Φαρδύτερο τιμόνι και μαρσπιέ αναβάτη 
  • ABS με δυο λειτουργίες και δυνατότητα απενεργοποίησης.
  • Έξτρα επιλογή traction control για οδήγηση στο χώμα ‘G mode’ (Gravel mode)
  • Νέα σέλα με εργονομικό σχεδιασμό που επιτρέπει στον αναβάτη να μετακινείται πιο εύκολα 
  • Μικρότερη, ρυθμιζόμενη κατά ύψος, ζελατίνα για καλύτερη οπτική 
  • Νέο λασπωτήρα εμπρός
  • Ποδιά αλουμινίου και κάγκελα προστασίας 

Οι δύο νέες εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες στις αρχές του 2023.

 

 

 

 

 

 

Δημοσιογραφική Ομάδα Zougla.gr
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese