VOGE 650DS: Το επόμενο βήμα στην Ελλάδα είναι… μονοκύλινδρο!

KTM 1290 SUPER ADVENTURE R 2021: Όπως λέμε Rally
24 Φεβρουαρίου 2021
Triumph Bonneville 2021: Πιο δυνατά, πιο ελαφριά και πιο… όμορφα
24 Φεβρουαρίου 2021

Στις γραμμές των πραγματικών ψευδοεντούρο

Η Voge συνεχίζει τη δυναμική της είσοδο στην αγορά εισάγοντας σε Ευρώπη και Ελλάδα τη μεγαλύτερη σε κυβισμό μοτοσυκλέτα της γκάμας της που είναι συνάμα και η πιο σκληροτράχηλη, καθώς ανήκει στην κατηγορία των πραγματικών On/Off μοτοσυκλετών. Kείμενο: Νίκος Βιτσιλάκης

Το κύριο χαρακτηριστικό του Voge 650DS είναι ο κινητήρας του, ο οποίος πάει κόντρα στο ρεύμα της εποχής με τον ένα του κύλινδρο.

Είναι υγρόψυκτος με χωρητικότητα 652cc, διαθέτει τετραβάλβιδη κεφαλή και 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους, ενώ τροφοδοτείται μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού (EFI) της Bosch. Αποδίδει ισχύ 49,6 ίππων/6.750rpm και ροπή της τάξης των 60Nm/5.500rpm, με τη δύναμη στο δρόμο να περνάει μέσα από ένα μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων.

Ο εν λόγω κινητήρας προέρχεται από τη Loncin και είναι αυτός που χρησιμοποιούσε η BMW στα μονοκύλινδρα 650άρια μοντέλα της (!) επί σειρά ετών, όπως επίσης και η Husqvarna (όταν ανήκε στη BMW) στη σειρά TR650 (Terra και Strada).

Ροπάτος και ισχυρός, σε συνδυασμό με αξιοπιστία και χαμηλό κόστος συντήρησης, μας επαναφέρει σε άλλες εποχές, τότε που τα μονοκύλινδρα ψευδοεντούρο κυριαρχούσαν στις πωλήσεις, όντας μοτοσυκλέτες εύχρηστες για κάθε χρήση, εντός και εκτός δρόμου. Για να μπορέσει να πωληθεί στην ευρωπαϊκή αγορά πληροί φυσικά τις προδιαγραφές Euro5.

Το όλο παρουσιαστικό του νέου Voge 650DS φωνάζει από μακριά “περιπέτεια”, σε συνδυασμό με τα περιφερειακά του που το τοποθετούν απευθείας στην κατηγορία των πιο χωμάτινων On/Off Adventure και απευθύνεται στο κοινό που ψάχνει μια πολυχρηστική μοτοσυκλέτα.

Ο εξοπλισμός είναι πλήρης και περιλαμβάνει αναρτήσεις της ΚΥΒ (Kayaba) με μεγάλες διαδρομές, τρία “κυματιστά” δισκόφρενα της Nissin, δικάναλο ABS της Bosch, Full Led φωτισμό, φώτα ημέρας (DRL), έγχρωμη οθόνη TFT με συνδεσιμότητα bluetooth.

Επίσης ο στάνταρ εξοπλισμός προσφέρει προστατευτικά κάγκελα, ποδιά κινητήρα, σχάρα αποσκευών, tubeless ελαστικά (Metzeler/Pirelli), ρυθμιζόμενη ζελατίνα φέρινγκ, αλουμινένια μαρσπιέ αναβάτη και συνεπιβάτη, ανισόπεδη διαιρούμενη σέλα, ανοξείδωτο τελικό εξάτμισης, καθώς και αλουμινένιες ζάντες με 10 μπράτσα διαστάσεων 19” μπροστά και 17” πίσω.

Σύμφωνα με πληροφορίες η μοτοσυκλέτα θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, μία με χυτές ζάντες και μία με τροχούς που θα έχουν ακτίνες, με αυτή την τελευταία να διαθέτει επιπρόσθετα προστατευτικά κάγκελλα γύρω από το φέρινγκ.

Και όπως μάθαμε, το Voge 650DS θα φτάσει στην Ελληνική αγορά κάπου την ερχόμενη άνοιξη, οπότε και θα επανέρθουμε με αναλυτικό ρεπορτάζ.

Με την κίνηση αυτή που λέγεται Voge 650DS η εταιρία θέλει να εμπλουτίσει τις επιλογές των φίλων της κατηγορίας με μια ξεχωριστή πρόταση, αφού δεν είναι λίγοι αυτοί που καλοβλέπουν τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα μιας μονοκύλινδρης μοτοσυκλέτας για γενική χρήση, καθόσον δεν είναι πολλοί –τελικά- αυτοί που κάνουν μακρινά ταξίδια.

Το στοίχημα έπεσε στο τραπέζι και στο κομμάτι της ευχρηστίας νικητές θα βγουν… όσοι ψηφίζουν μονοκύλινδρα.

The post VOGE 650DS: Το επόμενο βήμα στην Ελλάδα είναι… μονοκύλινδρο! appeared first on MotorBike.gr.

Αρθρογράφος: superpapi

Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.
Click to access the login or register cheese