VSK800 – Τετρακύλινδρο γυμνό 113 ίππων ενόψει από Κίνα

Honda CL500 – Βασισμένο στο πλαίσιο του Rebel
31 Μαΐου 2022
Κάτι διαφορετικό ετοιμάζει η BMW Motorrad
31 Μαΐου 2022




Ένας νέος κινητήρας εξελίσσεται εδώ και τρία χρόνια στην Κίνα και τώρα βρίσκει τον δρόμο του σε περισσότερες από μια μοτοσυκλέτες.

Ονομάζεται VSK800 και είναι τετρακύλινδρος σε σειρά με δύο εκκεντροφόρους στην κεφαλή και απόδοση 133 ίππων, με εκτιμώμενη τελική ταχύτητα άνω των 230 km/h. Αυτά λένε οι ως τώρα πληροφορίες που προέρχονται από την κινέζικη βιομηχανία Wuyi Weisenke Power Technology, η οποία και είναι υπεύθυνη για την εξέλιξη του μοτέρ αυτού.

Η είδηση είχε κάνει τον σχετικό γύρο του Διαδικτύου το 2020, όταν και εμφανίστηκαν τα πρώτα ψηφιακά σχέδια του κινητήρα, με την υποσημείωση πως η Wuyi τον εξελίσσει όχι αποκλειστικά για δική της χρήση, αλλά για αγορά από οποιονδήποτε κατασκευαστή ενδιαφέρεται γι’ αυτή τη μονάδα.

jiajue 800cc

Όπως φαίνεται το ενδιαφέρον βρέθηκε, καθώς έχει ήδη κάνει την εμφάνισή του σε ένα κινέζικο πρωτότυπο της Jiajue (φωτό ακριβώς από πάνω).

Παράλληλα ωστόσο, η Wuyi έχει καταθέσει αίτηση πατέντας για μια μοτοσυκλέτα που θα χρησιμοποιεί αυτόν τον κινητήρα και η οποία θα βγει στην αγορά της Κίνας υπό το λογότυπο Viselike. Όσο γνωρίζαμε από πριν τη Wuyi και τη Jiajue, άλλο τόσο ξέρουμε τι εστί Viselike – ιδέα δεν έχουμε.

Το πιο ιντριγκαδόρικο στοιχείο ωστόσο δεν είναι ο κινητήρας καθαυτός, αλλά το γεγονός πως τόσο στα σχέδια της Wuyi όσο και στο πρωτότυπο της Jiajue, ο σχεδιασμός συνιστά ξεδιάντροπη αντιγραφή του Honda CB650R!

Viselike VESK800 169Gallery dab798b6 1883776

Έχουμε ήδη χαθεί πολλές φορές στους δαιδαλώδεις διαδρόμους και περικοκλάδες των συνεργασιών μεταξύ κινέζικων εργοστασίων, όπου συχνά δεν ξέρουμε ποιος πρωτόφτιαξε τι και σε ποιον το έδωσε, οπότε δεν αποκλείεται εδώ να έχουμε δύο φορές την ίδια μοτοσυκλέτα με διαφορετικά ονόματα – Viselike και Jiajue – και ο λόγος που μας στρέφει σε αυτή τη σκέψη είναι φυσικά η έκδηλη πρόθεση και των δύο υλοποιήσεων να πατήσουν πάνω στη γνωστή roadster της Honda.

Γεγονός που μας προκαλεί μια σχετική εντύπωση όσον αφορά σε ενδεχόμενες εξαγωγικές προθέσεις των Κινέζων για τη νέα τετρακύλινδρη 800άρα τους.

Όπως και να έχει, ένα στοιχείο που σίγουρα πρέπει να κρατήσουμε είναι πως αυτός ο κινητήρας μας δείχνει για μια φορά ακόμη το άλματα προς τα μπροστά των Κινέζων, οι οποίοι κλωνοποιούν μεν το Honda CB650R, το σερβίρουν όμως και με 20 αλογάκια παραπάνω, έτσι;

Αρθρογράφος: info@bikeit.gr (Σπύρος Τσαντήλας)
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese