Yamaha Niken GT 2023 – Αλλαγή του «είναι» και όχι του «φαίνεσθαι»

Παρουσίαση του Seat Mo 125 στην EICMA
7 Νοεμβρίου 2022
Ρεπορτάζ – 70 Χρόνια Vespa στην Ελλάδα – 70 Χρόνια Piaggio Francesco!
8 Νοεμβρίου 2022





Η επόμενη χρονιά φέρνει στο ιδιαίτερο τουριστικό τρίτροχο των Ιαπώνων Euro 5 κινητήρα καθώς και τη δέουσα ηλεκτρονική αναβάθμιση.

Το Niken GT του 2023 λαμβάνει μια ουσιαστική αναβάθμιση στις επιδόσεις και την ποιότητα κύλισής του, φέροντας πλέον εντός τον Euro 5 κινητήρα των 890 κ.εκ. Με αύξηση της χωρητικότητας του κινητήρα σχεδόν 5%, αυτή η τελευταία γενιά του κινητήρα CP3 της Yamaha είναι μια παραλλαγή του εκείνου που χρησιμοποιείται στα Tracer 9 GT και MT-09.

 nik23c.jpg

Ακολουθώντας το νέο κινητήρα, το Niken GT του 23’ είναι εξοπλισμένο με μια σειρά νέων ηλεκτρονικών. Ελεγχόμενο γκάζι με Chip της Yamaha (YCC-T) και ride-by-wire (APSG) αντικαθιστούν το σύστημα καλωδίων και τροχαλιών του προηγούμενου μοντέλου για να δώσουν μια ομαλή και φυσική αίσθηση στο γκάζι. Το σύστημα υποβοήθησης επιτάχυνσης εκκίνησης έχει επίσης αναθεωρηθεί για να παρέχει ένα πιο φυσικό επίπεδο παρέμβασης διατηρώντας αυτόματα το κατάλληλο επίπεδο στροφών όταν ο συμπλέκτης είναι σε χρήση.

nik23b.jpg

Ακόμα, στο Niken GT της επόμενης χρονιάς, συναντάμε οθόνη TFT 7’’ ιντσών υψηλής φωτεινότητας που ενισχύει την premium αίσθηση, προσφέροντας την επιλογή από τρία διαφορετικά θέματα οθόνης, καθένα από τα οποία έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει με διαφορετικά σενάρια οδήγησης και προσωπικές προτιμήσεις. Φυσικά, παρούσα είναι και η συνδεσιμότητα με smartphone, με το Niken GT να είναι εξοπλισμένο με μονάδα ελέγχου επικοινωνίας που επιτρέπει στον αναβάτη να συνδέσει το smartphone του χρησιμοποιώντας τη δωρεάν εφαρμογή MyRide-Link της Yamaha. Μόλις πραγματοποιηθεί η σύνδεση μέσω καλωδίου USB, Wi-Fi ή Bluetooth, ο αναβάτης μπορεί να δει πληροφορίες για εισερχόμενες κλήσεις, email και μηνύματα στην TFT.

 nik23d.jpg

Επίσης, ρυθμιζόμενος είναι ο ανεμοθώρακας, για βελτιωμένη άνεση κατά τη διάρκεια μεγάλων αποστάσεων, ενώ στο ίδιο πνεύμα είναι και το επανασχεδιασμένο, πιο άνετο κάθισμα της σέλας. Νέοι είναι οι διακόπτες του τιμονιού, με το παρών να δίνουν δυο παροχές ρεύματος, μια USB-A και μια με έξοδο 12V κάτω από το κάθισμα. Για ζεστασιά όλο το χρόνο, παρόντα είναι και τα θερμαινόμενα grips στο βασικό εξοπλισμό.

Αρθρογράφος: info@bikeit.gr (Νίκος Τσαμάνδουρας)
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Click to access the login or register cheese