Yamaha YZ450F – Το 2023 φέρνει λιγότερο βάρος και περισσότερη δύναμη

Το Seat MO δοκιμάζεται σε ακραίες συνθήκες ζέστης και κρύου
17 Αυγούστου 2022
Kawasaki – Έδειξε ηλεκτρικό και υβριδικό μοντέλο στις 8 ώρες της Suzuka
18 Αυγούστου 2022




Η motocross ναυαρχίδα των Ιαπώνων αλλάζει περισσότερο από ποτέ, δεχόμενη τη μεγαλύτερη ανανέωση της από το 2010.

Αρχικά, ο επανασχεδιασμένος κινητήρας είναι πλέον ελαφρύτερος, πιο συμπαγής και με +500 στροφές στο όριο του κόφτη. Αποτελεί τον πιο ισχυρό κινητήρα που είχε ποτέ το μοντέλο, ενώ εκ νέου σχεδιασμένα είναι και εσωτερικά μέρη, όπως ο στρόφαλος αλλά και το πιστόνι. Στη σφαίρα της αξιοπιστίας, ανανεωμένο είναι και το σύστημα ψύξης του.

YZ540F7.jpg

Η λίστα με τα καινούρια χαρακτηριστικά είναι πλούσια, όπως η αυξημένη εισαγωγή αέρα σε σύμπνοια με τις μεγαλύτερες βαλβίδες τιτανίου στα 39χλστ., ο μονοκάμπανος συμπλέκτης με τα δισκοειδή ελατήρια που επέφερε μείωση βάρους κατά 750γρ. και η δυνατότερη μετάδοση, με την απόσταση των αξόνων κίνησης να είναι μεγαλύτερη.

YZ540F5.jpg

Το πλαίσιο που φιλοξενεί τα παραπάνω επίσης επανασχεδιάστηκε ώστε να προσφέρει ελαφρύτερη αίσθηση και περισσότερη ευελιξία, έχοντας βελτιωμένη ακαμψία σε σημεία όπως οι κάτω δοκοί, διατηρώντας παράλληλα ελαστικότητα σε σημεία όπως εκείνα του ρεζερβουάρ, αποσκοπώντας σε καλύτερη απορρόφηση κραδασμών.

YZ540F10.jpg

Νέα έχουμε και στο κομμάτι των αναρτήσεων, με τα αμορτισέρ της KYB να έχουν νέες βαλβίδες, ενώ το μπροστινό σύστημα μπορεί να ρυθμιστεί εύκολα με το χέρι ως προς τη συμπίεση. Στα φρένα, συναντάμε τη Nissin και ένα δίσκο στα 270χλστ. εμπρός, με το πίσω φρένο να βελτιώνεται ως προς το πιο άκαμπτο σωληνάκι του.

img.jpg

Περνώντας στον ηλεκτρονικό κόσμο του YZ450F, νέο είναι και το ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, στο οποίο συναντάμε δυο επίπεδα και Off. Μεγάλο ρόλο εδώ παίζει και Power Tuner App, το οποίο επίσης φρεσκαρίστηκε δραστικά, όντας πια πιο εύπεπτο ως προς το περιβάλλον του. Μέσω της εφαρμογής, ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει τη χαρτογράφηση του κινητήρα, τα Traction και Launch Control, να δει χρόνους, προτεινόμενες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις κ.α.

YZ540F9.jpg

Ως προς την εργονομία, ο αναβάτης θα έχει πια την άνεση των +20χλστ. χάρη στο αυξημένο ύψος της σέλας αλλά και τα χαμηλότερα μαρσπιέ, σε ένα πιο ευέλικτο τρίγωνο σέλας-τιμονιού-μαρσπιέ. Τέλος, η όψη της μοτοσυκλέτας είναι πιο επιθετική από ποτέ, με τα αιχμηρής αισθητικής πλαστικά να δένουν σε αρμονία με μέρη όπως το φιλτροκούτι. Στον ελληνικό ιστότοπο της Yamaha, το YZ450F υπάρχει ήδη στον Icon Blue χρωματισμό (με τον αντίστοιχο αγωνιστικό να απουσιάζει προς το παρόν) στην τιμή των 10.390 ευρώ.

Αρθρογράφος: info@bikeit.gr (Νίκος Τσαμάνδουρας)
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese