Zontes 350D: Ολοκαίνουργιο σπορ maxi scooter!

Τα τσακάλια της Τετάρτης || Παναγιώτης Κουζής «Ο Πρωταθλητής»
1 Ιουνίου 2022
Ανεβάζει τον πήχη η Energica με νέα sport touring μοτοσικλέτα
2 Ιουνίου 2022

Καυτά Νέα Νο 2”

Δεν πρόλαβε να “αποβιβαστεί” το εντυπωσιακό Zontes M310 στην Ελληνική αγορά που τόσο ενδιαφέρον είχε τραβήξει πάνω του και τώρα η Zontes κάνει γρήγορα την δεύτερή της κίνηση στο χώρο των σκούτερ παρουσιάζοντας ένα ακόμα εντυπωσιακό μοντέλο. Το Zontes 350D ανεβάζει τον πήχυ των επιδόσεων χρησιμοποιώντας έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα 350 κυβικών.

Η κατηγορία των 350αριών σκούτερ ήρθε για να μείνει και αυτό είναι κάτι που γνωρίζει η Zontes και γι’ αυτό μετά το “300άρι” της Μ310 κάνει ταχύτατα τη δυναμική της είσοδο με το 350D.

Τι είναι όμως το νέο σκούτερ της δραστήριας κινεζικής εταιρίας, μήπως ένα “ξαναζεσταμένο”, παραλλαγμένο Μ310;

Καθόλου, μιας και αποτελεί ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, το οποίο μάλιστα όπως θα παρατηρήσετε ανήκει στα scooter GT, είναι πιο τουριστικό, κι έχει φορέσει μια ελαφρώς πιο “παραδοσιακή” εμφάνιση, ξεφεύγοντας από το γνωστό μοτίβο του στυλ “transformer” μέσω του οποίου έγινε γνωστή η Zontes.

Η σχεδίαση για άλλη μια φορά είναι απλά πολύ προσεγμένη και ελκυστική, απ’ όπου κι αν κοιτάξεις το σκούτερ, με τους ιδιαίτερων γραμμών προβολείς να φωλιάζουν μέσα στο μπροστινό τμήμα του φέρινγκ και μια ψηλή ζελατίνα να δείχνει πως το 350D είναι το “τουριστικό” σκούτερ σε σχέση με το σπορ Ζontes M310.

To μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο στα 1.410 χιλιοστά και η απόσταση από το έδαφος στα 150 χιλιοστά και δεν γνωρίζουμε ακόμα αν το σωληνωτό πλαίσιο είναι ίδιο με του 310. Το ντεπόζιτο είναι μεγάλης χωρητικότητας στα 12 λίτρα. Το ύψος σέλας έχει παραμείνει χαμηλά στα 760 mm.

Ο μονοκύλινδρος τετράχρονος κινητήρας με τον έναν εκκεντροφόρο και τις 4 βαλβίδες είναι ολοκαίνουργιος και ουδεμία σχέση έχει με αυτόν του 310!

Έχει κυβισμό 349 κυβικών εκατοστών και ψεκασμός είναι της Bosch. Η απόδοσή του έχει ανέβει στους 36,4 ίππους (27 kW) στις 7.500 rpm και η ροπή του τα 38 Νm στις 6.000 rpm. Όπως καταλαβαίνουμε με τέτοιες επιδόσεις. Να θυμίσουμε πως το 310 έχει ιπποδύναμη 33,3 ίππων.

Και εδώ έχει χρησιμοποιηθεί η λύση του έξυπνα τοποθετημένου ψυγείου για βελτιωμένη ψύξη του κινητήρα. Η εταιρεία ανακοινώνει κατανάλωση 3,5 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα

Υπάρχουν δύο προγράμματα οδήγησης (modes), ένα οικονομικό και ένα σπορ ακόμα και το ενδιαφέρον είναι πως ακόμα κι αν έχει επιλεχθεί το οικονομικό πρόγραμμα, αυτό θα αλλάξει αυτόματα σε Sport mode αν ο αναβάτης θελήσει να κάνει δυναμικό προσπέρασμα η ανεβάσει τις στροφές πάνω από τις 7.000 rpm.

Οι τροχοί είναι 15 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω (το Μ310 έχει 14άρηδες μπροστά και πίσω) και τα λάστιχα είναι ένα φαρδύ 120/70 μπροστά και 140/70 πίσω. Δισκόφρενα υπάρχουν και στους δύο τροχούς με ακτινική δαγκάνα μπροστά Jjuan και δικάναλο ABS.

Το βάρος του σκούτερ φτάνει τα 168 κιλά άδειο.

Το Zontes 350D διαθέτει διπλή θύρα ταχείας φόρτισης USB QC3.0, σύστημα keyless με μικρό, βολικό πομπό μπρελόκ, έγχρωμη οθόνη με επιλογές από 4 interface, σύστημα πληροφόρησης των πιέσεων των ελαστικών, οι οποίες καταγράφονται πάνω στην TFT οθόνη έτσι ώστε να αποφεύγονται τα ξεφούσκωτα και τα σκασμένα λάστιχα και αυτό τον τρόπο να επεκτείνεται η ζωή τους αλλά και να αυξάνεται η ασφάλεια.

Στο αριστερό άκρο του τιμονιού υπάρχει και χειρόφρενο.

Η ζελατίνα είναι πλατύτερη και υψηλότερη σε σχέση με το Μ310 και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη! Κάτω από τη σέλα υπάρχει χώρος για ένα φουλφέις κράνος.

Αν και έχουμε δρόμο μπροστά μας, μέχρι να δούμε ζωντανά στην Ελλάδα το Zontes 350D θα σας ενημερώσουμε όταν έχουμε νεότερα και περισσότερες πληροφορίες, μιας και νομίζουμε πως με τέτοια τεχνικά χαρακτηριστικά, εμφάνιση, τη συμφέρουσα τιμή και τον γνωστό… “υπερ-εξοπλισμό” της Zontes θα ενδιαφέρει το κοινό των σκούτερ.

Αρθρογράφος: scooternet
Διαβάστε το πρωτότυπο άρθρο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to access the login or register cheese